dissabte, 9 de juliol del 2011

BOLLITOS DE LA MERCÈ

DSC01220
Possiblement avui això no és el que toca, però després del dinar amb els blocaires m´he animat i això és el que tinc al calaix dels mals endreços.
Que quin dinar blocaire? Ahhhhhhh que no ho sabieu! doncs una colla de blocaires ens hem reunit a Reus per fer una visita al Valira , després hem anat a dinar i a la tarda alguns han anat a fer una visita a la Capça Gaudí, però tot això us ho explicaré en un proper post que no tinc encara fotografies i espero tenir temps per estrenar la paella i fer-ho com Déu mana amb una bona recepta.
Avui només mato el cuquet, perquè ja sabeu que em passa, quan parlo amb algún blocaire o els veig m´entra la morriña i penso en quants dies fa que no dic paraula, el cas és que avui ja m´han dit" dropa redropa que estàs perraca" i vaig a posar-li una mica de solució , un "parche"diem-ne i faré com que m´ha frapat el comentari i he vingut de pressa i corrents a casa per notificar que estic viva ; dir a favor meu que és la feina que em roba molt de temps , que estic en plena temporada i que estic cansadota que hi farem!


DSC01223
Aquest pa ja el tenia fet, possiblement molts ja l´heu vist en algun altre bloc i en principi no tenia pas intenció de penjar-lo perquè quan una cosa ja està feta i vista crec que poc aporta tot i que tots tenim visitants diferents i no està de més enssenyar-ho , però avui parlant amb els companys de taula ,( he de dir que no es pot estar mes ben acompanyat doncs amb ells no falten rialles i bona conversa) , el Manel , el Tiriti la Laia, l´òscar i la Loreto el Miquel i la Sión i evidentment la resta però la taula en ser llarga fa que hi hagi moltes converses encetades, recordavem el sentit dels blogs i l´ambient tant " rarillo" que es respira últimament , veient la nostra taula on ja comencem a ser tots més que coneguts m´alegra veure que som i serem i espero que m´enteneu, però com ja us he dit d´això en parlaré el proper dia.

Us presento el que jo ja tinc en la meva llista dels "top" com els "Bollitos Mercè" per qui no conegui la Mercè dir-vos que té un bloc bonic i molt interessant i jo que he fet alguna de les seves receptes puc dir que les seves mai fallen , només cal que veieu aquest pa, visiteu-la mireu, feu i gaudiu-ne.

Aquí en trobareu la recepta Cuina per llaminers , no cal dir que a ella li van quedar molt millor,però un parell de vegades mes per conèixer el forn( que sempre és el culpable) i quedaràn perfectes, com veieu jo els vaig fer en dos formats i les barretes per berenar amb xocolata podeu imaginar-les oi?.


DSC01231

31 comentaris:

No tot són postres ha dit...

Vaja, vaja, vaja... ja sé perquè has marxat tant a corre-cuita, no és pas perquè l'Anton tingui festa noooooooo, és que et volies treure la mala consciència després que t'han dit dopa-dropota, jejejejejejjjj.

A veure si no tardem mig any més en tornar-nos a veure, eh??

PTNTS
Dolça

Anònim ha dit...

Espero que la trobada hagi anat molt bé, ja tinc ganes de veure'n la crònica!
I què dir d'aquest brioix... ja s'ha convertit en un clàssic a casa nostra, queda genial!
Petonets
Sandra

Miquel ha dit...

las trobadas son siempre geniales, y este bollito tambien con chocolate para merendar ya mismo
bon diumetge
miquel

Unknown ha dit...

Vaya pan tan bonito te ha quedado. Creo haberlo visto en algún blog, pero me lo anoto para probarlo.
Y el panecillo largo con las tabletas de chocolate me han dado una morriña de cuando era pequeña. Ahora con el rollo de los kilos, siempre estamos reprimiendo comer cosas deliciosas. Espero la próxima crónica de vuestro encuentro bloguero. Un beso y buen domingo.

Glòria ha dit...

Esperem la crònica detallada de la trobada reusenca, segur que ha anat molt bé. Per a quan la propera?.

Fantàstics bollitos de la Mercè i fantàstica barreta amb xocolata de la Mai!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

T'han quedat molt bé els briotxos i aquestes barretes amb xocolata m'encanten.
Les trobades blocaires van bé per posar cara a la gent amb la que intercanvies comentaris cada día.
Petons.

Merchi ha dit...

Hola guapisima!!.
me alegro un montón de volver a leerte, visitar tu cocina es algo que me encanta, me encuentro como en casa :)
No tardes mucho en ponernos al corriente con fotos y todo, de ese encuentro que habeís tenido. Siempre gusta ver ese tipo de reuniones.
El bollo de la mercé, como lleva mi nombre me lo llevo jajajajaja.

Biquiños, Petonets :)

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Viure a una illa té algunes coses bones però d´altres que no ho són tan...això d´estar separada dels altres blocaires no es porta gaire bé :)...m´agrada molt saber de les trobades que hi ha així que esperaré a la teva entrada explicant com ha anat la darrera, que ja suposo que super bé...i mentres tant agafo un "bollito" d´aquests teus, que t´han quedat meravellosos, i tens tota la raó, les receptes de la Mercè son rodones, sempre agraden i surten ummmmm....un petonàs!!!!

Carmeta ha dit...

Mai¡¡ja he vist lo de la trobada que bé posar cara a la gent¡ I aquestos panets Deu n'hi do la pinta que fan¡¡
petonets i descansa de tant en tant...

starbase ha dit...

Jo l'ambient rarillo l'expulso a patades de casa. No hi ha ambients rarillos en les nostres trobades i la veritat es que amb el que ens vas explicar de la feina... no m'extranya que vagis amb les pil.les una mica descarregades.

Et diria que ànims que falta poc per a la temporada... però estem a Juliol i tú ja saps que encara queda etapa del tour. Però ep, NECESSITEM que de tant en tant ens donis alegries com aquest post i sobretot la teva conversa a les trobades!
Endavant les atxes Mai!!!

el taller de cuina ha dit...

Ostres segur que ho vau passar molt bé a la trobada!
Aquests brioixos de la Mercè són estupendus, jo els vull fer en versió "bollicao" a viam què en surt...

Tito ha dit...

que preciosidad de fotos y que preciosidad de bollitos Mai!!!! tienes un gusto exquisito para todo amiga!!!! me iba a llevar esa delicia pero ya veo que se me ha adelantau la Merchis con la coña de que lleva su nombre!!!! ha estau atenta la joía eh!!! jajajaja!!!

:)

trifasic de baileys ha dit...

Guauu! quina recepta més deliciosa!! encantada de descobrir-te noia!! t'aniré seguint no ho dubtis! vaig a donar una ullada per aquí...petons
Roser

pepa cooks ha dit...

Hola guapi, ¿ que tal ? espero que bien últimamente, estamos muy liados y casi es imposible comentar, pero que sepas que no me olvido de ti, esos panes deliciosos, como siempre, besos, pepa.

Luisa Morón ha dit...

bueno tienen una pinta estupenda. Que ricos. Bss

Mercè ha dit...

Mai, que bé poder gaudir d'un dinar de blocaires i bon rotllo!!
Els bollitos et van quedar perfectes!!! Ets una exagerada! ;)
Petonets guapa!

Raquel ha dit...

Tienen una pinta divina y a mi hija le encantan esas chocolatinas jaja mas me vale que no los vea o tendré que encender el horno ;-)
Besicos sorianos

TROTAMUNDOS ha dit...

Ohhh me encanta y ahora que vuelve el fresquito como apetece meterse a preparar estos platos.

Besotes

Maria Pilar-COCINICA ha dit...

En esta ocasion a pesar de que me comería esa barrita con chocolate como si fuera una colegiala, te escribo para interesarme por tu ausencia, me extraña que faltes tanto tiempo, espero que solo sea pereza.

Petonets.

EL CLUB DE LA PUCHERA ha dit...

Me alegro un monton de volver a visitar tu espacio y descubrir este maravilloso pan....
un saludo

Arantxa ha dit...

Maiiii!!! Va todo bien?!?!?! Hace mucho que no publicas y te echamos de menos en la blogosfera gastronómica!!!

Un saludín

Roberta ha dit...

Soy una grandisima comedora de pan y me ha encantado tu receta, ademàs no parece tan difìcil de preparar. A ello voy, me la imprimo y me la llevo a casa.
Roby de cessione del quinto

Cocina en familia ha dit...

Estos bollitos tienen un pinta super tentadora!

Un saludo.

Irmina Díaz-Frois Martín ha dit...

Excelentes bollitos...
Un beso.

etiametiam.blogspot.com ha dit...

HOLA GENIAL EL TEU BLOG, ET SEGUEIXO. SI VOLS PARTICIPAR AL MEU SORTEIG... GRACIES
WWW.ETIAMETIAM.BLOGSPOT.COM

Emilia Silva ha dit...


Hola!
Tu blog está genial, me encantaria afiliarlo en mis sitios webs de Turismo y por mi parte te pediría un enlace hacia mis web y asi beneficiarnos ambos con mas visitas.

me respondes a munekitacate@gmail.com

Saludoss!!

ING. MARCO DALLA VIA ha dit...

Ottima ricetta, penso di provarla, poi vi farò sapere!

http://www.le-ricette.it/
http://www.ricette-dolci-ricette.com/

Anònim ha dit...

Hola, te envío el link aun concurso de cocina de trucha por si es de tu interés

http://concursorecetas.esacua.com

Saludos

Estela Sanchez Ruiz de Luna ha dit...

que buenos estos bollitos¡¡¡¡ Por dios.
Solo queria decirte que me gusta mucho tu blog y que volvia para dejarte un regalo. Lo encontraras en mi blog.
Un saludo.
http://lacocinadeestela.blogspot.com.es/

Unknown ha dit...

Me ha gustado mucho esta receta de pan. Tomo nota y a prepararla cuanto antes. Ya te contaré que tal me salió.

Stuffs Reviews ha dit...

Best product you enlisted also see more
immurich
dhanwantari immurich
immurich capsule