dimecres, 25 de novembre del 2009

PA PER LA MEMÒRIA/ PAN PARA LA MEMORIA

DSC00945

Seré breu , doncs aquesta és una espina que m´he d´arencar del cor el mes aviat possible , diuen que els fracasssos d´amor s´han de contar doncs així es curen avans oi? alla va.

L´he perdut , desesperació, aquesta és la paraula , estic desesperada , tic mal de cap i encara estic tèrbola i no se molt be si és perquè encara estíc sintomacomatosa a causa de la meva grip , o perquè he buscat i rebuscat durant dues hores el paper on vaig apuntar els ingredients
d´aquest pa de civada.

Possiblement pensareu que no n´hi ha per tant , i que ja el trobaré d´on el vaig treure, no! no, no i no! jo buscava un pa per fer amb farina de civada i se me´n va anar l´olla i vaig copiar-ne un de farina d´ordi que no recordo d´on i a sobre vaig transformar les mides com em va semblar per fer-la amb farina de blat , de civada i una massa mare amb blat integral bio , el resultat va ser boníssim , em vaig iluminar , cosa que passa igual que el Halley , doncs be aquestes mesures les vaig apuntar en un paper , i que n´he fet????? no ho sé , ni dins dels llibres , ni als meus apunts , ha volat ! i això em passa per no fer les coses be, la llibreeetaaaa , la llibreeetaaa ,que d´allà no marxa res , però m´encanten els paperets pòsits y tota mena de punts de llibre i coses d´aquelles que nomès serveixen per perdre´s , i perquè no un arxiu? diu el meu marit , perquè no!!!!, au doncs fote´t "madam papier", però ho superaré i no dubteu que tornaré a tenir el meu meravellós pa de civada i blat que després de cinc dies estava tal cual ,era el pa de l´eterna juventud , mireu-lo be , era tant ...... i l´estimava.
DSC00941
Seré breve pues esta es una espina que me he de arrancar del corazón lo antes posible , dicen que los fracasos de amor hay que contarlos así se olvidan antes ¿ no?Allà voy.
Le he perdido , desesperación , esta es la palabra , desesperación , si estoy desesperada , me duele la cabeza y estoy turbia , no se si aun estoy sintomacomatosa a causa de la gripe , o porqué me he pasado dos horas buscando y rebuscando entre libros y papeles el papelito donde apunte los ingredientes de mi maravilloso pan de avena y trigo , bello el, bueno, sabroso , con un aroma penetrante, de los que quedan grabados en la memoria .

Pensareis posiblemente que no hay para tanto y que ya lo encontraré de donde lo saqué , ¡no! no , no y no, yo compré una harina de avena y buscando una receta para pan de avena se me fue la castaña y copié una de centeno que no recuerdo , encima la modifiqué y hice una mezcla de trigo , avena y masa madre de harina integral bio ; vamos que estaba iluminada cosa que pasa cada cuando como el Halley mas o menos , la cosa es que apunté esas medidas en un papel y ¿ que he hecho con el papel? m"/!ª&%$cgoen lap3%2&%$a que no lo se , ni dentro de los libros , ni en mis apuntes , ! ha volado ¡ y eso me pasa por no hacer las cosas bien , la liiiibreeeeta , la liiiiibreeeeta , que de la libreta no se va nada , pero es que me encantan los papelitos, los post-its y toda clase de puntos de libro y cosas de estas que solo sirven para perderse ¿ y porqué no un archivo ¿ dice mi marido,! porque no! ala pues , ajo y agua " madam papier" , pero lo superaré , y volveré a tener mi maravilloso pan de cebada y trigo que después de cinco días estaba igual , era el pan de la eterna juventud , miradlo , era tan... y lo amaba.