dilluns, 8 de febrer del 2010

TALLARINS D´ARRÒS WAGAMAMA /TALLARINES DE ARROZ WAGAMAMA


DSC01556
Fa uns mesos quan vaig ser a Londres , un dia tot buscant un lloc on anar a dinar vam fer cap al Wagamama .
Els Wagamama són una cadena de restaurants instaurats a Londres cap a principis dels noranta que van redefinir d´una manera bastant ortodoxa el menjar ràpid , concebint el que en podriem dir el faast food japonès , basat en plats nutritius i econòmics a base de fideus , arròs e ingredients frescos de bona qualitat.
Ara mateix aquests restaurats es troben en diferents ciutats d´alguns països, de moment no se si per aquí n´hi ha cap, però puc dir sense por a equivocar-me que el primer que hi hagi tindrà l´èxit assegurat.
Si be en coneixiem alguna cosa d´aquests locals , un cop allà i en havent dinat tots vam coincidir en una cosa , ens havia sorprès , aquesta filosofia de que menjar "ràpid " no te perquè estar renyida amb menjar be ens agrada , i des de llavors ja tenia pensat en fer com a mínim algun dels plats que aquell dia vam tastar.

Un d´ells els " ramen wagamama" .

L´altre dia , l´Aleix i jo erem sols per dinar i fan com és del menjar oriental vaig decidir donar-li una sorpresa, si be no tenia ramen en aquell moment i em faltaba alguna que altra cosa m´hi vaig posar i aquest va ser el resultat , molt bo per cert , crec que apte per fer una dieta complerta i nutritiva , doncs com veureu és un plat amb molt pocs greixos , fàcil, saborós i molt divertit de menjar.

INGREDIENTS

TOFU
OLI VEGETAL
FIDEUS RAMEN Ó FIDEUS D´ARRÒS
BASTONETS DE CRANC ( surimi)
GAMBES
PIT DE POLLASTRE DESOSSAT
PORRO
PASTANAGA
WAKAME
BOLET XINÈS
ALVOCAT
CORIANDRE FRESC
BITXO VERD
SISHIMI ( BARREJA D´ESPÈCIES PICANT )
SOJA

ELABORACIÓ

Posar els bolets xinesos en remull unes hores avans.
Tallar el porro al biaix.
Tallar les pastanagues a rodanxes.
Netejar les gambes i treurels-hi la closca , el budell i el cap.
Tallar el tofu a daus i passar-lo per la paella fins daurar-lo.
Bullir els fideus i refredar-los, després repartir-los als bowls.
Tallar l´advocat amb forma de ventall.
Tallar el surimi al biaix.
Passar el pollastre pintat amb oli per la planxa i acabar-lo de coure en un brou curt de pollastre ( jo vaig fer servir els ossos dels pits del pollastre i els retalls dels porros i la pastanaga ) , deixar-lo coure uns deu minuts i retirar els pits de pollastre mantenint-los calents , un cop reposats, talleu-los en tires en diagonal .
En aquest brou escaldar les verdures i les gambes un minut o dos i retirar-les.
Montar el plat amb els fideus colocats a sota i la resta d´ingredients disposada a sobre de manera que visualment quedi ben atractiu.
Afegiu el brou bullint per sobre al qual li haureu tirat un rajolí de soja i empolseu-ho amb el sishimi.
SALUD
DSC01558

Hace unos meses estuve en Londres, un día , buscando un sitio donde ir a comer , dimos con el Wagamama.
LosWagamama son una cadena de restaurantes instaurados en Londres a principio de los noventa que redefinieron de una manera bastante ortodoxa la comida rápida, concibiendo lo que podríamos llamar el faast food japonés, basado en platos nutritivos y económicos a base de fideos , arroz e ingredientes frescos y de buena calidad.
Estos restaurantes ahora se encuentran en algunas ciudades de diferentes países , aunque de momento no se si por aquí hay alguno, pero puedo decir sin miedo a equivocarme que el primero va a tener éxito asegurado.
Si bien ya conocíamos algo de estos locales , una vez allí i habiendo comido coincidimos todos en una cosa , nos sorprendió , la filosofÍa de que comer "rapido"nunca debe estar reñido con comer bien , desde entonces ya tenía pensado hacer alguno de los platos que probamos aquel día.

Uno de ellos, hoy, aquí , los " ramen Wagamama ".

El otro día , Aleix y yo estábamos solos para comer y fan como es de la comida oriental , decidí darle una sorpresa , si bien no tenía ramen en ese momento y me faltaba alguna que otra cosa me puse manos a la obra y este fue el resultado , muy bueno, por cierto y creo que apto para hacer una dieta completa y nutritiva , pues como podéis ver es un plato con muy pocas grasas , fácil, sabroso y muy divertido de comer.

INGREDIENTES

TOFU
ACEITE VEGETAL
FIDEOS RAMEN O FIDEOS DE ARROZ
BASTONCITOS DE CANGREJO ( surimi)
GAMBAS
PECHUGA DE POLLO DESHUESADA
PUERRO
ZANAHORIA
WAKAME
SETA CHINAS
AGUACATE
CILANTRO FRESCO
GUINDILLA VERDE
SISHIMI
SOJA

ELABORACIÓN

Poner las setas chinas en remojo unas horas antes
Cortar el puerro al biés.
Cortar las zanahorias a rodajas.
Limpiar las gambas sin tripa sin cabeza y sin cáscara.
Cortar el tofu a dados y pasarlo por la sartén con aceite vegetal hasta que esté dorado.
Hervir los fideos y enfriarlos , luego repartirlos en los bowls.
Cortar el aguacate en forma de abanico.
Cortar el surimi en trozos al biés.
Pasar el pollo pintado en aceite por la sartén y acabar de cocerlo en un caldo corto de pollo y verduras( lo hice con las puntas del puerro la zanahoria y los huesos de las pechugas) una vez pasados diez minutos retirar el pollo y mantenerlo caliente , luego cortarlo en tiras en diagonal.
En el mismo caldo escaldar dos minutos las verduras y las gambas y retirarlos.
Montar el palto con los fideos colocados debajo y el resto de ingredientes dispuesto sobre ellos de forma que quede visualmente atractivo.
Añadid al caldo un chorrito de soja y verterlo por encima de los fideos, para acabar espolvoread con un poquito de sishimi.
SALUD


51 comentaris:

ELS PEIXOS ha dit...

Hola , Mai ..Com estas??
Quan hi obert el bloc ..de seguida hi pensat , Colòmbia...però després ja hi vist que no .Però amb recorda molt a un plat que menjàvem a Bogotà , sense llagostins..
Jo també vaig estar a Londres i lo millor que varam trobar per menjar, va ser aquest restaurants de menjar ràpid.
Una abrasada, maca

Anònim ha dit...

Querida amiga me has dejado pe tri fi ca da con este plato, que maravilla! y no lo digo por cumplir, es que ese aguacate en medio de tanta variedad de colores es el toque que jamás habría imaginado en una sopa, me parece delicioso este plato y ahora que acabo de comerme un Pho haría feliz un huequito para tomarme un tazón de tu ramen wagamama!
Felicitaciones es un picasso hecho receta!
Lo haré mañana mismo, tengo todos los ingredientes pero estoy segura que no me quedará tan hermoso como a ti!
Un beso mi chef!

Maite (Mai) ha dit...

Vaya explosión de sabor! y de color! en general son fan a la cuchara y para no cansarte de tanto caldo es fundamental variar mucho con los sabores, colores texturas... esta sopa que tú propones, hace tiempo que no sirve en mi mesa... habrá que remediarlo...
Besos

No tot són postres ha dit...

Ei Mai, mira que posar-nos les dents llargues amb les teves anades a London... quan aquí tots penquem i les vacances encara ens queden lluuuuuuuuuuny, però m'apunto aquest restaurant ja que sempre està bé saber un lloc on menjar correctament a London.
PTNTS
Dolça

dolorss ha dit...

Jo amb aquest plat també seria fan de la cuina japonesa, devia estar molt content l’Aleix, no?
Aiiii Londres, em sembla que es tindrà d’esperar, (de fet, la que m’hauré d’esperar serè jo)

Petons

Marta Padenous ha dit...

Això s'avisa...i així no dinàveu sols!! je je je (jo del Wagamama m'encantava fer la sopa de miso per emportar...quan ploveia...i havia dinat un trist sandwitch...calenteta, em posava a to...London...)
Ptnts
M

María José ha dit...

La cocina oriental y yo nos vamos conociendo poco a poco. Tú ya veo que la dominas.
Desde luego el plato invita a intentarlo.
Un abrazo,
María José.

Torreta ha dit...

Aquest plat té una pinta que ara mateix mossegava l'ordinador.. quina sort té l'Aleix, jo vull una mare com tú...

Merchi ha dit...

No se que decirte, me has dejado con la boca abierta mirando las fotos. Creo que inmejorable, Mai. !!Una verdadera maravilla y que colorido!!. Me encaaaaaaaanta :)

besitos guapa

SOMMER ha dit...

Ay mi madre, y yo sin cenar. A ello voy ahora mismo¡¡¡¡

Gabriela, clavo y canela ha dit...

Que hermoso plato, se ve super sano..
te mando un abrazo :)
Gaby

Cuinetes-Carme ha dit...

Quin super plat Mai.
De ben segur que el meu marit li encantaria.
ptns.

paco ha dit...

mai, créo que los escritos anteriores al mio lo dicen todo lo que yó queria decir, sólo me resta decirte FELICIDADES.........saludos paco

González Luis ha dit...

Como me gusta una presentaciòn como este plato, donde la comida se ve ordenada en sus ingredientes, armonia de colores y vas saboreando el sabor independiente, aunque todo se va conjungando en el mismo plato.
De veras que fue una grata sorpresa la que preparas y te luces. La pasta de arroz y el contexto muy propicio para acercarnos el intercambio de culturas.
Saludos.

González Luis ha dit...

Pd. La pulpa de tamarindo la puedes usar como base para la miel del budìn, así también nosostros la empleamos para hacer refresco natural, bien lo degustas frio, o lo pones a congelar y lo conviertes en helados caseros. Cuando los sacas del congelador, le añades leche en polvo y son todo un capricho.

Gemma ha dit...

A casa també ensa grada molt la cuina oriental, la trobem molt saludable i gustosa. No he provat mai aquesta barreja d'espècies sishimi, on la compres?

Cuinagenerosa ha dit...

quan he estat a l'àsia sempre m'ha agradat aturar-me en els llocs de carrer a menjar un bol de fideus del tipus que sigui, amb qualsevol ingredient, el mateix que menja la gent d'allà, possiblement el seu únic àpat calent.
ho prefereixo molt a un bon àpat a l'estil occidental a l'hotel, encara que aquests llocs de carrer aquí no superarien cap dels estandards mínims que exigim.
aquesta proposta teva m'ha recordat aquestes experiències, estic segur que qualsevol treballador de bangkok o de seül s'aturaria amb delit davant la teva oferta i en gaudiria com ho vau fer tu i l'aleix.

Unknown ha dit...

Una recepta 10!!!! amb advocat no l'ha he fet mai, i aquesta barreja d'espècies em crida molt l'atenció, las penso buscar i preparar aquesta sopa tan bona!!! Petons bonica

Margarida ha dit...

Sempre que vaig a comprar em criden l'atenció els fideus d'arròs però mai m'he atrevit a comprar-los. La propera vegada em fixaré a veure si també tenen tallarines.
El plat és ben complert i ben variat, de colors i sabors. I sa!
Una abraçada!

Maduixa ha dit...

A nosaltres també ens agrada molt la cuina oriental, i es clar, les pastes d'arroç i de soja.

M'ha fet molta gràcia el que has dit del fast food, que tens tota la raó del món, però jo penso, que potser nosaltres al mitgdia no fem cuina ràpida de qualitat?? :-))) segur que totes!!

un petó, bonica.

josep ha dit...

Sensacional combinació de verdures.
Bona idea la d'aquesta cadena de restaurants. Ja els buscarem en la propera sortida.
Una abraçada

Mercè ha dit...

Mai, tota la raó. I els japonesos són dels asiàtics que més m'agraden!
I siguin tallarines o fideus, t'ha quedat fantàstica!
Petons!

Ajonjoli ha dit...

Mai, qué plato tan rico y tan bonito, lo que me gusta de la comida asiática es eso, que no sólo es sana, además dan mucha importancia a la presentación.
Te ha quedado genial.
Un beso.

Anònim ha dit...

quina presentació més maca...

els cops que he fet alguna cosa semblant, el resultat es boníssim!

petonets
mua*

Mai ha dit...

-Dolors, jo no hi vaig menjar malament , l´oferta és molt amplia si be el menjar oriental hi està molt assentat , només és qüestió de buscar, es clar que com aquí res , però si et tcontés tot el que em va sorprendre en quan a restaurant s i menjar....
però això serà en un altra pàgina .
una abraçada.

-Milena, exagerada! jajaja , seguro que ya lo has hecho y encima bordado , ya sabes que mi amante vegetal es el aguacate , me encanta , si no fuera por lo que engorda lo comía a diario.
Mil besos querida amiga.

-Tocaya Mai , júntate conmigo y cuchareamos a diario , me gustan tanto sopas y cremas y caldos que si fallan un dia lo remedio al siguiente , esta es una alternativa ideal para que la cuchara no canse.
un fuerte abrazo.

-Dolça, si ja fa uns mesos , el que pasa és que com ja saps sempre vaig tard, jajajaaja, però .... és que sóc així de despistada i el plat ja l´he fet dues vegades però una no foto i l´altra doncs.... ja el penjaré i fins l´latre dia.
petonets.

-Marta la sopa de miso és un pendent, per fer-li la foto , que sempre que l´he fet mai li fai foto , però la veritat és que massa estètica no te i l´Anton sempre diu, si si és molt bona , però...Com li has de fer foto a aquest palt de suc i tot flotant? jajaja.
petons

P.D, això del dinar o sopar ja ho arreglem....

-Maria José , aunque no suelo poner mucho de cocina oriental , me encanta y quien me conoce ya sabe que es una constante en mi vida, algún dia lo cuento.
besos

-Lita, mentidera! una mare com jo? jajajaja així de grunyona i sergenta? ja t´ho diré quan diguis , ay no el renyis que és tant bon nen......
petons

-Merchi , guapísima si es que te pasa como a mi que nos gusta TO-DO , bueno, sin mentir, todo todo no , pero a mi me gusta todo lo que haces jejeje .
besiños

-sOMMER , ahora que llego yo ya debiste cenar comer y desayunar dos veces, ahora solo queda saber si te habràs hecho unos ramen, cuéntamelo eh?.y mil gracias por tu comentario.
besos

-Gabriela, lo mejor del plato es qeu no tiene subterfugios ni grandes elaboraciones, es lo que se ve y el resultado de diez.
besos.

Sorokin ha dit...

Tiene un aspecto magnífico. Yo voy mucho en Bruselas a un restaurante vietnamita de lo mas genuino (ni tiene aspecto de vietnamita ni nada: cuantro mesas, cero decoración chillona y unas máquinas de vender tabaco) donde suelo comer una sopa saigonesa que se parece mucho al plato que cuentas. No lleva surimi y, además del pollo lleva lonchitas de carne de cerdo y buey, pero, sobre todo, mucho cilantro: cilantro fresco, en rama. Naturalmente, se come con palillos. Cuando sólo queda caldo, te lo bebes del bol directamente.

Juan Hernández ha dit...

Hola Mai. Un plato pleno de color y de sabor. Me ha llamado la atención los tallarines de arroz. En donde suelo comprar tienen algunos productos específicos chinos, miraré a ver si tienen estos porque setas si que las he visto, es más le pregunté por ellas, que casualidad, jj.
Lo que si puedo decir es que habiéndolo hecho tu tienen que estar para chuparse los dedos.
Saludos

TROTAMUNDOS ha dit...

Nada más ver la foto ya me has acaparado, que gusto de foto y que presencia más suculenta. A mí me encantan este tipo de platos, son sanisimos y deliciosos, anoto tu receta porque esto es pura tentación.

Besotes

ARA ha dit...

Mai, aquests plats com que em fan una mica de no se que, pero haig de dir que t'ha quedat espectacular, segur que si probés el teu m'agradaria, aixi que pots convidarme quant vulguis, jeje.

petonets

Ara.

María José Andreu Granados ha dit...

T'ha quedat un plat oriental formidable, un menjkar sà i màgnific.
patonssss

maragda ha dit...

I tant que aquests tipus de restaurants aquí triomfarien.
La recepta espectacular i amb una explosió de sabors que et deu omplir i aromatitzar tot l'aparell gustatiu i olfactiu. La provaré segur!
Besets!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Hola estimada!!! quina entrada de bloc tan maca has triat!!! m´encanta, tan alegra...i llegint veig que sóc una completa ignorant de la cuina oriental...això que vas preparar ha d´esser d´allò més bo!!! un petonet!!!

IDania ha dit...

Mai,
Qué plato tan estupendamente sano y rico!!!!
Tomo nota y no la hago hoy porque me faltan ingredientes!!!!
Gracias por compartir.
Petonets,
IDania

ANNAFS ha dit...

He vist al super pasta d' aquesta d' arrós i o m' he decidit mai a comprar-ne. Ara ja tindré una recepta per provar.
ptns.

Marta ha dit...

Una pinta sensacional Mai!un plat de 10!
Petons

Chez Lola ha dit...

Mai, perla, quin menjar mes apetitos.... soc una fan incondicional del menjar japones i... desdejuni tots els dies ramen!! jjejjeje... segur que faig la teva recepta. besets

Mesilda ha dit...

Ostras Mai¡que plato mas sabroso¡¡el chino me encanta,y lo poco que he probado del japones tambien,con esos ingredientes que lleva,me lo comeria con mucho gusto.
Besets.

pepa cooks ha dit...

Que colorido, me encanta, y seguro que con un sabor rico, rico, como eres amiga, vamos que eres genial, besos, pepa.

Mai ha dit...

-Carme , doncs ja saps que toca oi? a fer-li que és boníssim i si tens algún dubte, aquí em tens.
petons

-Paco, muchísimas gracias , con que estés aquí y te haya gustado me siento agradecidísima.
un abrazo.

-Capricornio, la gastronomia puede que sea lo que mas nos acerca a distintas culturas , estamos de acuerdo en esto , a mi me encanta conocer , saber y aprender de otras culturas y como no probar , aunque creo que lo mejor y en eso coincido con mi querida Carmen , cada cosa en su lugar de origen es como de verdad se aprecia, aunque si yo espero ha hacer el viaje de mis sueños para comer comida japonesa en todo su esplendor, puedo esperar sentada jajaja.
Muchísimas gracias por el consejo de la pulpa de tamarindo.
Un abrazo

-Gemma, el sishimi no crec que tinguis cap problema en trobar-lo a BCNA a qualsevol botiga de productes orientals , aquest que jo tinc me´l van regalar.
Ja t´envio un e-mail i en parlem.
petons.

-Manel, els estandars?, quan surtes del país és quan realment veus l´exigents que som en qüestions sanitàries, jo per la meva feina tinc tracte força directe amb clients extrangers, he arribat a la conclusió que les seves exigències vers nosaltres de vegades són fruit de les seves carències.
Quina enveja em fa, jo somnio poder anar cap a lñ´àsia, al Japó, però ho veig força luny ,mentrestant aniré fent platillos com aquest,mes o menys be.
petons.

-Elvira,L´advocat a les sopes no és inabitual, a Mèxic per exemple és molt comú i l´has de probar segur que t´agradarà.
La propera m´aventuro a posar una sopa amb llima i pollastre que és deliciosa.
Petonets bonica.

-Margarida entre les tallarines i els fideus no hi ha mes diferència que el gruix i per tant el temps de coció pel demés en quan a sabors jo els trobo ben iguals , proba-ho segur que tá grada.
una abraçada.

-Maduixa, i tant que fem menjar de qualitat, totes tenim uns recursos ilimitats per fer plats ràpits i bons, el problema està en tot el conjunt quan surtes a menjar fora, un lloc on mengis, be bo , ràpid i econòmic en un temps raonable.
Aquedtaem va semblar una opció excelent per un àpat complert per un dinar fora de casa.
D´això en podríem parlar mes a fons oi?
Una abraçada.

Ana Powell ha dit...

Me encanta ir al Wagamama, tenemos uno aqui en Reading (Inglaterra) y es muy popular.
Excelente receta y las fotos estan maravillosas x

Celes ha dit...

Hola!!!! Menuda delicia de plato...
Me lo apunto, jejeje...

Bssss

Pilar ha dit...

Una delicia de plato y tan original... no alcanzo a adivinar el sabor final, pero creo lo probaré en breve, si encuentro todos los ingredientes. Un beso (me encantaría que pusieran en Barcelona, uno de esos restaurantes)

Pity ha dit...

wagamama se ha convertido en uno de las opciones mas sanas y baratas para comer en inglaterra y en otras 37 ciudades del mundo, no solo ofrecen recetas japonesas sino que se ciñen a su filosofia de ofrecer gastronomia pan-asiatica, su creador es chino y el primer restaurante se abrio en bloomsbury en londres en el 92, siempre salgo contenta del wagamama...como me he quedado al ver tus tallarines, un bol de estos y te cargas de energia por todo el dia...te quedo espectacular! besitos

Mar Varela ha dit...

Yo quierooooo, a ver si ponen alguno de estos en España... de momento me quedo con tu receta...
Un beso guapa

Petita cuina ha dit...

Quina bona fila que fa.
L'enhorabona.

Petons.
Nuria

Loladealmeria ha dit...

Mai, un placer pasar por tu cocina. Gracias por mencionar este restaurante porque queremos ir a Londres(mi marido no anda mu convencio) pero ya sabes....y saber donde se puede comer no viene nada mal.
Esta sopa tiene un colorido fantastico, claro que la foto es sensacional. Felicidades.
¿no tienes para seguirte???(ponlo porfi) un feed.....
Lo dicho un placer estar por aqui.
Un blog precioso, me alegra haberte conocido.
bsss lluvisoso desde Almeria.

Pedro ha dit...

A mí, me gusta, pero cuando se lo diga a mi contraria, se le van a hacer los ojos chiribitas, porque es una enamorada de este tipo de comidas.
Ponte un 10

Arantxa ha dit...

Buah! Qué pinta tiene el plato Mai! Ya sé que siempre me repito pero es que tus platos son espectaculares.

Un saludín

Kako ha dit...

Mai, me encantó tu plato!, que rico se ve, ademas estoy recopilando recetas con tofú, por lo que me viene de maravillas. Cuando esté en casa pondré manos a la obra.
Tu blog está hermoso, me gusta mucho más este cambio.
Un gran abrazo desde el sur de Chile.

Mai ha dit...

-Josep és una alternativa molt bona a un àpat de diari.
una abraçada.

-Mercè , a mi també m´encanta el menjar asiàtic però com tu i sense dubtes el japonès és el que més.
petons bonica.

-Ajonjoli , yo también creo en que un plato completo incluye también que sea armónico en su presentación , y que en el participen todos los sentidos.
un fuerte abrazo.

-Veganrock, gràcies pel comentari i encantada que t´agradi.
una abraçada.

-Soronkin , es que es un plato bastante tradicional , con algunas variantes en la comida asiática , me encantaron las cucharas tipo cacillo que te daban para el caldo , pero lo de beber el caldo del bowl , ¿ a quien no le gusta ?
un abrazo.

-Juan anímate y prueba , seguro que te sale igual de delicioso o mejor aún.
un beso amigo

-Trota querida, para mi la tentación vive en tu cocina , me encanta que te guste.
un beso.

-Ara estimada, estás convidada quan vulguis, i no et faci res són d´allò mes compleert i sa.
petonets.

-maria josé es sa i bo així que a probar-lo.
una abraçada.

-Maragda, estic segura de que el faràs, ja em diràs que tal, segur que el perfecciones.
una abraçada.

-Maria José estimada, ignorant dius? tots ho som de tantes coses....però el millor és que ens agrada compartir les poquetes que sabem i aprendre les que persones com tu ens ofereixen.
una forta abraçada.

-Idania cuéntame si lo haces , a ver que te parece en boca, jejeje, seguro que pùedes encontrar muchos mas productos que yo , así que ya me diràs.
un abrazo

-Annafs, llença´t com diu la cançó i després m´ho expliques.
petonets.

-Marta bonica,moltes gràcies però la nota massa alta oi? jajaja, com m´estimes.
una forta abraçada.

-Lola estimada meva, desdejunis tots els dies ramen? segur que en tens de mil maneres i jo aquí com un gran que ajjaajaja.
Estic desitjant de vore un dels teus , com tot el que fas espectaculars.
mIL petons

-Mesilda en eixes mans que tens només t´hi has de posar una estoneta i ho brodes.
besades.

-Pepa, querida amiga mía y colega, si es que igual damos con un roto que con un descosido y es uqe nos gusta todo! nos plantamos con las mismas ganas delante de unas gachas que de un sushi jajaja.
mil besos.

-Ana Powell, mira si me gustó que ya he comprado el libro de recetas, la próxima vez te consulto , seguro que me aconsejas de maravilla.
mil besos.

Mai ha dit...

-Celes, delicioso, apunta, apunta.
besos

-Pity, me ha encantado la información, tengo muchas ganas de volver y tantas cosas por ver y que preguntr que te digo lo mismo que a Ana , aa la próxima seréis mis guias.
mil besos.

-Mar querida, creo que con los tiempos que corren vamos a tener que esperar, pero todo llega no?
un abrazo.

-Niuria moltísimes gràcies maca, m´alegra que t´agradi.
petons

-Loladealmeria, el placer es todo mio, gracias por venir y encantada que te guste , estoy segura que a tu marido le va a gustar, las opciones son bien variadad.
eN cuanto al feed me pondré a ello, un fuerte abrazo.

-Pedro a tu sana le encanta igual que a mi todo lo que hace ella , y por supuestísimo lo que se guisa en tus manos jajaja.
un fuerte abrazo

-Arantxi, me encanta que te repitas aunque nunca dudes en decirme si no te gusta , las buenas críticas son igual de bien recibidas si vienen de buenos amigos y de buen corazón.
un fuerte abrazo.

-Kakko que tengas una buena y feliz estancia , nos vemos a la vuelta.
un abrazo.
-