dijous, 21 de maig del 2009

GLADYS

Photobucket
És temps de comiat , ha marxat , amb passes petites , sense fer soroll , amb silenci .

Obrir aquesta petita finestra i retrobar-me amb molts de vosaltres és un exercici reconfortant però  l´últim dia que vaig entrar no va ser així , en obrir ,  ho vaig veure i de primer cop no entenía massa bé que volia dir , però va ser tans sols un instant de desconcert perquè de seguida vaig adonar-me´n , ja no hi era.
Mai hagués pogut pensar que la mort d´ algú a qui pràcticament no coneixia m´afectés tant , feia exactament un any  que havía començat aquesta pàgina , que había obert aquesta porta a molts de vosaltres i la Gladys va ser una de les primeres persones que em va fer un comentari i que em va animar a seguir , no era difícil amb una persona que sempre tenía l´atenció de passar i deixar dues ratlles elogiant qualsevol cosa de les que fem, amabilitat i bon fer feien del seu , un blog de referència i una pàgina amiga .
Celebro seguir aquí després d´un any ,  tot i que no de la manera que hagués volgut fer-ho , gràcies entre d´altres a ella , i celebro també  , haber tingut la sort de participar de la seva pàgina i  d´haberla conegut, malhauradament de manera massa breu .
La seva pèrdua fa que pensi moltes coses , m´adono que el vincle que s´estableix entre nosaltres  amb les nostres converses és  fort , i fins i tot a través d´una cosa freda  i llunana com la pantalla es crea un caliu que de vegades ni la proximitat física és capaç d´aconsseguir.

Recordeu aquell post on ens proposava una endevinalla? que hi havia a la torreta? esperem que els ocells visitin el seu jardí  cada any i tornin a fer el niu  a la seva torreta.
Aquest va ser el seu regal de reis per tots ...........vida!


Photobucket
Es momento de despedida , se fue , con pequeños pasos , sin ruido, en silencio.

Abrir esta pequeña ventana y encontrarme con muchos de vosotros es un ejercicio reconfortante, aunque el último día que vine no fue así , lo vi al abrir y al principio no entendí demasiado bien que quería decir , pero el desconcierto duró tan sólo un instante , porqué enseguida me di cuenta que ya no estaba .
Nunca imaginé que la muerte de alguien a quién prácticamente no conocía me afectara así , hacía exactamente un año que yo comencé con esta página , que había abierto esta puerta a muchos e vosotros y Gladys fue una de las primeras en entrar y en hacerme un comentario , me animó a seguir con el blog , no era difícil confiar en una persona que siempre tenía la atención de pasar y dejar unas letras elogiando cualquier cosa de la s que hacemos , amabilidad y buen hacer hacían del suyo un blog de referencia y una página amiga.
Celebro seguir aquí después de un año , aunque no de la forma en que me hubiera gustado ,  gracias entre otros a ella , celebro también haber tenido la suerte de participar en su página y de que lo hiciera en la mía , celebro el haberla conocido , aunque de una forma, desgraciadamente , demasiado breve .
Su pérdida, me da que pensar en muchas cosas , me doy cuenta que el vínculo que se establece entre nosotros con nuestras conversaciones es fuerte , e incluso a través de una cosa fría y lejana como la pantalla se crea un calor que a veces ni la proximidad física es capaz de conseguir.

¿Recordáis aquel post donde nos proponía una adivinanza? ¿ que hay en la maceta ? Esperemos que los gorriones visiten su jardín cada año y vuelvan a hacer el nido en su maceta.
Este fue su regalo de reyes para todos.....¡ vida !